luni, 20 decembrie 2010

Hm...

Cu răceala stau cum stau, se conformează regulii aia cu "tratată 7 zile, netratată o săptămână", aşa că mai am de tras un pic. Dar sunt ceva mai bine.
Stând mai mult acasă, la căldura patului, am fost nevoit să butonez în disperare telecomanda tv-ului. Am reuşit să găsesc din fericire programe neafectate de febra Crăciunului. Apropo de asta, am citit recent o listă a celor mai proaste 10 filme pe tema Crăciunului. Lista era făcută de critici de film şi publicată pe un site de profil. Azi, citind programul TV, am regăsit absolut toată lista, filmele urmând a fi difuzate în 24 şi 25 de diverse canale româneşti. Ştiu că nu trebuie să fim complet de acord cu părerea criticilor, însă oricum această coincidenţă îmi dă puţin de gândit. Vorba vine, că eram lămurit şi fără treaba asta de calitatea emisiunilor.

Niciun comentariu: