joi, 23 decembrie 2010

Regret puţin

Am privit cu nedisimulată plăcere cele două părţi ale "Amintirilor din epoca de aur" difuzate de TVR 1 în ultimele două seri. Unele legende urbane ecranizate le ştiam şi eu, chiar dacă uşor modificate, de altele nu auzisem. Per total, m-am distrat. Însă am simţit la un moment dat o uşoară părere de rău că nu am putut viziona filmul alături de o persoană dintr-aia nostalgică (cuvântul nu e tocmai potrivit) până-n măduva oaselor, care este ferm convinsă că "înainte era mai bine". Ar fi fost mult mai interesant să am parte de reacţiile unei astfel de persoane. Ar fi sesizat ironia? Ar fi fost indignată de forma în care anumite aspecte au fost prezentate? Ar fi înfierat tinerii "capitalişti" care pierdeau serile înghesuiţi în faţa unui video în loc să înveţe? S-ar fi bucurat când miliţienii l-au prins pe infractor? Ei, poate o să am vreodată ocazia să fac şi experimentul ăsta. Cu siguranţă aş râde şi mai copios.

Niciun comentariu: