luni, 21 aprilie 2008

Chestii

In primul rand, sa urez bun venit unei noi emisiuni care va avea o audienta mare, fiind emisiune de scandal: Capra vecinului, pe Prima. M-am uitat la primul episod, ca sa nu vorbesc aiurea, dar e clar ca e si ultimul episod pe care l-am vazut. Cel mai stupid mi s-a parut cum unul, cu legea in mod clar de partea lui, era consiliat si indrumat sa ajunga la un compromis cu celalalt, care avea atitudinea tot mai raspandita de "mi se rupe de lege, fac ce vreau". De altfel, asta e problema din cercul vicios al justitiei: coruptia a facut ca oamenii sa ajunga sa ignore legea, constienti fiind ca oricum ala cu bani va avea mereu dreptate, iar ala sarac va plati. Ceea ce este in parte adevarat. Si uite cercul.
In al doilea rand, am fost intrebat ce am rezolvat prin articolul referitor la donarea de sange. Raspund: nu stiu. Probabil nimic. Acesta nu este un blog cu sute de vizite pe zi. Dar nu este nici complet ignorat. Daca aveam decolteul Elenei Udrea, altfel ar fi stat situatia, am citit ca sunt lasate sute de commenturi la orice articol pe care il scrie, indiferent de continut. Asa o fi, nu stiu, ca nu am intrat, si nici nu am de gand. Sunt genul de om pentru care "presedintele Norvegiei" sta inaintea decolteului...
In al treilea rand, nu mai stiu ce am vrut sa spun, ca incepe CSI. Dar revin:)))

Niciun comentariu: