vineri, 4 aprilie 2008

Eu, cand o sa cresc mare...

...,o sa ma fac analist politic. Combinatie intre critic si meteorolog, mie mi se pare usor sa ma leg de declaratiile unora si altora, ca ce mare lucru e sa gasesti nod in papura daca esti hotarat sa faci asta? Si, daca tinem cont si de exprimarile unora dintre alesii nostri (Elena, nu de tine vorbesc acum), chiar ca e piece of cake. Si apoi urmeaza partea cu predictiile, daca nu va place comparatia cu buletinul meteo, uite alta, e ca horoscopul, cateodata se nimereste. va dati seama ca am fost atacati de analisti pe toate canalele mass media acum cu summitul, isteria o intrece pe cea de la Eurovisioane, l-am vazut pe unul, nu i-am retinut numele, care a pus atata suflet ca asteptam cu interes momentul atacului cerebral. Si ce era la gura lui...ca da, poti vorbi urat si fara sa injuri. Ma rog, asta e, peste vreo saptamana sau doua se calmeaza apele. Vedem ce urmeaza.

2 comentarii:

Ita spunea...

da ms :*...pai nu stiu daca e chiar atat de bn sa visez...dar ma rog :D

take care

fallen spunea...

My pleasure. Te aduc eu cu picioarele pe pamant!:)))