joi, 10 aprilie 2008

Despre sange

Pe partea sociala, numai de bine. M-am "bucurat" la aflarea vestii ca "intreprinzatorii" au inceput sa sparga ambulantele, din care fura GPS-urile. Tot atat de tare m-am bucurat si cand am vazut ca, in ciuda eforturilor - mari sau mici, alt subiect de discutie - facute de o parte din mass media, populatia ramane in continuare indiferenta (neinformata suficient?), iar sistemul medical de care ne plangem atat de mult devine şi mai jalnic, chiar si in domeniile unde putem face ceva noi, viitorii (inevitabil) sau fostii pacienti. La ce ma refer: donatii de sange. E simplu, e sigur, e util, e frumos, e o fapta buna, primesti si compensatii, ce alt motiv ar mai trebui? Am mai spus-o si cu alte ocazii, prefer sa fac ceea ce spun, daca imi sta in putinta. Asa ca da, am donat sange. Nu fac propaganda degeaba. Ma gandesc la modul serios sa initiez o campanie si in randul bloggerilor, comunitatea lor ( a noastra, daca imi este permis) a demonstrat si cu alte ocazii ca este unita si poate face chestii de amploare. Pana la cristalizarea ideii, articolul asta este un inceput. Deci, frati si surori intr-ale scrisului virtual, donati sange. E un gest marunt, care poate fi facut cu un minim de efort. Banuiesc ca nu are rost sa va sensibilizez, sunteti mari si stiti despre ce e vorba.
Sau macar popularizati mesajul, e si asta mai mult decat nimic. Poate miscam lucrurile...

Niciun comentariu: