marți, 8 aprilie 2008

Raspundem ascultatorilor


Sau, daca sunteti trendy si cool, atunci asta e mesaj de feedback, na. Astazi, doua intrebari la care am raspuns. Prima intrebare: ce spoturi publicitare recente imi plac. Raspuns: clipurile animate din seria "Save their planet" de pe Animal Planet. Intrebarea doi, oarecum logica: de ce imi plac animalele atat de mult (si care anume sunt preferatele mele). Imi plac toate animalele (pe principiul aplicat si semenilor mei, nu ma intereseaza cum arata, ci ce stiu). Fiecare animal este adaptat la mediu de multe ori in moduri ingenioase, si asta imi place, pe langa multe alte caracteristici intalnite si la oameni (animale suntem, doar stim asta), caracteristici care la animale sunt mult mai evidente si mai respectate decat o facem noi. Exemple: monogamia, structura sociala. Astea sunt cele mai cunoscute. Si sa nu uitam ca animalele au existat, exista si vor exista si dupa ce noi am reusit sa ne autodistrugem. Parerea mea...

Niciun comentariu: