duminică, 20 aprilie 2008

Duminica.Rezumat.

Vreme frumoasa. Plimbare pe malul Crisului, cu viteza a-ntaia. Apa, relativ curata. Malul, relativ murdar (o prietena din Timisoara mi-a spus recent ca pe-aici e mai curat decat la ei. Asa o fi, deci sa pastram constant nivelul gunoiului, ca de redus mi-am cam luat gandul.). Lume multa, de toate varstele, solo, perechi sau grupuri, cu/fara copii, biciclete, caini, scutere (motociclistii au profitat de vreme si au iesit din oras), burtici curajoase iesind de sub tricouri, bronzuri artificiale vizibil artificiale, muzici de la telefoane mobile (interesant cum le place sa foloseasca hands free, dar nu si casti). De data asta, nu am prins manele, ci hip hop. E mai bine asa. Un teenager incerca sa isi vrajeasca prietena (viitoarea?), dar nu prea avea succes. Normal, zicea numai tampenii, si lui ii venea sa rada. Un batranel singur, pe banca, sustinea o conversatie. Cu el insusi. Au mai aparut doua-trei graffiti-uri noi, dar nimic spectaculos. Ochelari de soare purtati pe frunte. Cred ca sunt aceiasi care si-i pun pe ochi seara, sau in zile innorate. De fapt, sunt sigur. Gume de mestecat mestecate cu gura deschisa. Am asteptat cu interes o dara de saliva pe la coltul gurii, dar nu s-a intamplat. Au experienta... Trei tipe iesite dintr-un magazin, bronzate, tatuate "la moda", imbracate la fel (nasol!), tragand simultan de trei portiere ale unui jeep (normal...), in timp ce tipa soferita le striga celorlalte, cu cheile in mana: "Stati, tu, ca trebe sa apas aici ceva...". Apropo, cica la barbati puterea/marimea masinii compenseaza...aaa...lipsuri. La femei ce compenseaza jeepurile? Lipsa "lipsurilor"? Un tip, homeless, dormind langa o banca. Langa el, un flacon cu eticheta de apa plata. Nu stiu ce era inauntru. Nu cred ca apa. Seara. Vreme tot frumoasa, dar mi-e foame. Home. TV. Maine e luni. Dar de-abia incepe sezonul zilelor pentru plimbari.

Niciun comentariu: