vineri, 11 aprilie 2008

Precizari necesare...cel putin unora

Primele reactii la articolul anterior au venit pe telefon, ca e mai usor sa vorbesti decat sa scrii. Adevarat, nu am nimic impotriva. M-a mirat reactia, care, generalizand putin, a fost de genul "Mah, ce-ti veni?!" Pai nu-mi veni nimic nou, asa am gandit intotdeauna. Sunt un "simplu cetatean", care are probleme din alea banale, cum aveti si majoritatea celor dintre voi. Dar sunt constient de faptul ca exista oameni ale caror probleme sunt cu adevarat mai mari decat ale mele (nu, nu vorbesc de aia care vor sa isi schimbe culoarea Ferrari-ului si nu s-au decis asupra nuantei). Si, daca pot sa ii ajut, din putinul din care il am, de ce sa nu o fac? Mai ales strict in cazul de fata, cand stau zece minute in fata PC-ului si scriu un articol. Ce am de pierdut? Nimic. Ce am de castigat? Tot nimic, nici macar moral, ca poate articolul nu va fi citit decat de vreo zece persoane (sunt optimist!))), dintre care cinci mi-au telefonat deja, iar celelalte cinci...nu stiu ce vor face. Am scris despre fenomenul asta pentru ca ma deranjeaza. Nu tin neaparat sa starnesc valuri, si probabil nici nu o voi face. Dar exista o sansa ca articolul sa aiba oarece ecou. De ce sa nu o folosesc? Cam asta e... Pentru explicatii detaliate, astept in continuare telefoane... Sau, mai bine, comentarii.

Niciun comentariu: