duminică, 6 aprilie 2008

Nimic neobisnuit

Sinistratii inindatiilor de anul trecut din Tecuci au ramas fara case. Guvernul le-a acordat materiale gratuite pentru refacerea locuintelor, intre timp saracii oameni locuind in niste...nu mai stiu cum le spune, ceva gen baraci din plastic, anyway. Evident, romani fiind, saracii oameni au inceput sa vanda tot ce au primit drept ajutor. Profit clar pe moment, chiar daca pretul de vanzare e cam jumate din pretul pietei. Eu m-as intreba totusi, dupa ce am vandut tot, ce naiba voi face? Sau o fi baracile alea intr-atat de comode? Ca mi-as lua eu una...
Pana una-alta, la naiba cu treburile astea. A inceput sezonul 4 din Lost, totul e ok.
Apropos, o fi Dumnezeu atotputernic, însa e clar ca adversarul sau e mult mai inteligent; nu zice toata lumea "dracu' stie" ? Sper ca nu e o blasfemie de neiertat.

3 comentarii:

Adrian spunea...

lost sezonul 4... cate raspunsuri, dar cate intrebari noi. de-abia astept sa se termine odata serialul ca nu-mi place dependenta asta.

Ita spunea...

pai...snt ok desenele alb negru :))) c surpriza?

fallen spunea...

Adi, vor mai fi alte doua sezoane, asa ca nu vei intra prea curand in sevraj.
Ita, pai nu ar fi surpriza dac ti-as spune, nu? Rabdare...