joi, 24 aprilie 2008

Razbunarea omului Ţ

Prietenul meu de la AXN, ala cu fobia fata de Ţ-uri, s-a suparat, a mai tras doua subtitrari proprii lui, si pe langa asta, a vorbit si cu colegii lui. Drept urmare, la ultimul episod din Lost, subtitratea era defazata inaintea sonorului cu 2-3 secunde, asa ca s-a dus naibii orice suspans, ca pana sa vad cine se ascunde in spatele peretelui, hop, aparea "scrisul" si-mi dadeam seama ce va urma. Nasol, ce sa zic... Adica nu mai zic nimic, ca in ritmul asta cine stie ce se mai intampla. Si apropo de asta, am intrat pe site-ul AXN.ro. Acolo e un mister mai ceva ca in Lost, informatiile de actualitate sunt crunt amestecate cu informatii de anul trecut (pe bune, se scria la un moment dat despre nu stiu ce episod reprogramat in noiembrie 2007). Asa ca am renuntat sa iau contact cu cineva de acolo, ca pana anul viitor uit ca le-am scris si nu ma mai uit dupa eventualul raspuns.

Niciun comentariu: