sâmbătă, 16 februarie 2008

Daaa, de data asta despre prietenie

Probabil ati vazut cu totii filme americane si nu numai in care, in momente critice, un tip ii spune celui mai bun prieten al lui-evident, tot de sex M, dar fara conotatii sexuale-ceva de genul "Hang on, esti al mai bun prieten al meu si te iubesc etc.". Mie mi-a dat de gandit faptul ca, in urma unei introspectii, am realizat ca oi avea eu prieteni, dar nu il consider pe niciunul "best friend", ca nu ii pot spune niciunuia dintre ei ca il iubesc-nu deviati de la context!!!:)))-, so...asta e bine? e rau? eu sunt de vina? ei? toate variantele sunt corecte? De fapt, care sunt criteriile pe baza carora poti sa spui "Bai, tu esti prietenul meu cel mai bun?". Voi aveti asa ceva? Astept reactiile voastre, si fetele sunt invitate de asemenea la discutie, ca si la ele exista fenomenul.

2 comentarii:

Adrian spunea...

acuma sincer, tot ce vedem in filme e atat de dramatic si intens, incat la fiecare 2 minute s-ar putea face cate o marturisire de-asta lacrimogena.

ca in viata reala nu o facem nici in situatiile mai delicate... cred ca pana la urma depinde de persoana. unii se exteriorizeaza mai usor, altii muuult mai greu si pana la urma cred ca de asta depinde, si nu de intensitatea legaturii.

pe mine nu m-ar incalzi cu nimic sa aud astfel de confesiuni... dar asa sunt poate doar eu.

sa stiu ca ma pot baza la orice ora pe cineva, ca pot sa am suportul moral/fizic oricand, ca pot sa ii spun orice... cred ca faptele sunt mai puternice decat niste cuvinte.

iar cel mai bun prieten? cam pe criteriile de mai sus. dar daca se mai adauga si factorul 'durata', mai mult ca sigur ca o persoana anume tot se diferentiaza.

fallen spunea...

te-ai prezentat la "restanta"! si ma bucur ca ai o astfel de persoana. In cazul meu, "cel mai bun prieten" ar trebui sa fie un intreg format din mai multe persoane, de la care as lua doar ce e mai bun. Dar asta este, evident, o metafora. Persoane fara defecte nu exista, depinde doar de tine in ce masura le accepti. Am fost destul de incoerent?:) Concluzia ar fi ca am multi prieteni, dar niciunul spre care sa arat strigand "asta-i my best friend!".De-aia am si lansat intrebarea, sa vad cum e pe la altii prin ograda.