joi, 28 februarie 2008

Proud to be proud

Am citit azi in JB ca pe blogul oradenilor au inceput sa fie postate fotografii cu masini parcate neregulamentar pe trecerile de pietoni. Ma bucur ca am avut inspiratia de a posta un articol pe tema acum o saptamana sau doua..."Gand la gand cu bucurie", se pare ca nu este doar problema mea.
Si o mica mentiune, ca tot mi-am adus aminte. Am fost intrebat ce ce, daca tot stiu engleza (ma rog...), nu public articole in engleza? Pai e foarte simplu, ma astept ca cititorii sa fie de pe-aici de prin zona, oradeni, in cel mai bun caz de prin tara; nu mi-am propus un blog cu recunoastere internationala (inca!:)). Dar promit ca daca voi fi anuntat de vreun eventual vizitator ca este frustrat deoarece nu intelege nimic, si sa fac bine sa mai scriu si in engleza, asa voi face.
Cam asta ar fi, enough for now.

Niciun comentariu: