duminică, 3 februarie 2008

astazi sunt putin deprimat...

...si asta deoarece am fost sa platesc intretinerea. Da, nimic nou, insa nu m-a deprimat suma pe care o aveam de platit, ci cele doua doamne in varsta din fata mea, care nu intelegeau de ce au de platit o suma relativ mare, cu toate ca inchisesera toate repartitoarele de caldura, cu exceptia unuia singur... I mean, mi s-a parut...ciudat, sa zic asa, ca in Romania europeana a secolului XXI sa trebuiasca sa tremuri iarna de frig in propria locuinta, din motive financiare. Da, stiu si ca subiectul e discutat de mult, stiu si ca "sistemul e de vina" etc., dar chestia asta vazuta "live" a avut asupra mea un alt impact decat un articol de ziar sau o stire televizata. M-a facut sa ma intreb-inca o data- daca asta e viitorul care ma asteapta-desi mai am pana la pensie-si de ce continui sa fiu idealist si visator (sau fraier, in opinia unora) si sa sustin ca te poti descurca onorabil si aici, pe plaiurile natale. Pentru ca, daca fac un bilant al "romanilor fericiti" pe care ii cunosc personal, acestia fie au fost sau inca sunt in strainatate, fie sunt aici ocupandu-se cu chestii care ar putea fi numite "la limita legalitatii". Totul e sa gasesti portita care iti permite sa faci anumite lucruri profitabile, altfel nu ai nicio sansa. Asta este principiul de aur...Hmmm...Astept opinii...

Niciun comentariu: