joi, 21 februarie 2008

Iar imi dau cu parerea, si inca de doua ori!

Incep cu una mai usurica, asa...Tocmai am constientizat, din cauza unei stiri, ca si bancherii (cei care lucreaza in domeniul bancar, mai exact) sunt oameni. Deoarece si ei au credite luate, si pe langa asta, au si restante! Asta e oarecum ok, insa eu-si alti mii de oameni-fac eforturi sa isi plateasca toate darile la timp, ca o fi rate, facturi, taxe si impozite, mai ales la banci o zi de intarziere fiind penalizata, aparand riscul sa apari ca rau platnic etc. Si, in plus, nici nu beneficiem de avantajele celor care lucreaza in sistem...Ma rog, cine-mparte parte-si face, nu? Dar, in naivitatea mea, nu ma gandisem niciodata pana acum ca doamna la care platesc eu rata asteapta cu nerabdare ziua de salariu ca sa nu ramana restanta...My mistake.
A doua chestie ar fi ca unul din lucrurile care ma deranjeaza sunt cei care sustin sus si tare ca sunt credinciosi, dar care se pare ca habar nu au ce inseamna asta. Ii stiti si voi, sunt cei care merg in fiecare duminica la biserica pentru a face "recensamantul" si a vedea cine cu ce s-a mai imbracat, care in viata de zi cu zi fac o gramada de fapte, mai mari sau mai mici, dar care numai crestinesti nu se pot numi etc. Eu am o pozitie neutra aici, nu zic nici da, nici nu, sunt persoana care scapa la ocazii speciale cate un "Doamne-ajuta", insa, sincer, e mai mult reflex. Dar prefer sa fiu asa decat sa fiu unul care sa ii multumeasca lui Dumnezeu ca exista...Teo! Da, de la Pro TV...Nu am nimic cu ea, emisiunea este cateodata chiar simpatica, isi multumeste publicul target si asta e bine, dar poti sa iti declari admiratia si pe alt ton, zic eu. Lui Dumnezeu ii poti multumi daca simti ca te-a ajutat intr-o situatie dificila, sau pentru ca esti sanatos, chestii din astea mai serioase. Exagerarile astea sunt chiar prea din cale-afara. Altcineva zicea ca nu stie ce ar fi facut daca nu ar fi fost Teo. Pai e simplu, ce facea pe vremea cand Teo nu era "pe sticla"...

Niciun comentariu: