sâmbătă, 23 februarie 2008

Romania este...

...tara in care parintii (intelectuali, daca are vreo importanta) unui bolnav aflat in moarte clinica nu au fost de acord cu prelevarea organelor acestuia pentru transplant, motivatia fiind "daca noi suferim, sa sufere si altii la fel".
...tara cu cel mai mic numar de articole stiintifice publicate in reviste internationale (asta e criteriul de evaluare) din Europa, chiar si din cea de Est. Nu mai vorbesc de celebrii "cercetatori americani". De exemplu, articolele pe teme medicale au fost anul trecut, daca bine stiu, in numar de 900. Germanii au publicat in aceeasi perioada 170.000! Sa nu discutam insa de diferentele de salarizare, de conditiile de cercetare etc.
...tara in care poti propune o marire salariala de 75% (!!!) care poate fi aprobata (!!!). Aceasta marire inseamna concret 3000 de lei! Aaaa, am uitat sa va spun...e pentru functionarii publici care gestioneaza fonduri europene, ce o mai fi si asta... Dupa un mic calcul matematic, eu as fi multumit si de salariul ala mic, fara marire. Dar nu gestionez corect nici macar propriile fonduri, asa ca oare de ce scriu toate astea?
...tara in care (deocamdata) traim...

4 comentarii:

Adrian spunea...

Ei na, asta suna a critica.

... tara tuturor posibilitatilor, discrepantelor, iluziilor...

si stii ce e cel mai grav? ca parca nici nu ne mai mira ce se intampla. devenim imuni la circul din jur.

suntem o natiune ex-comunista care nu s-a grabit defel sa treaca peste iluzia ceausista, chiar daca puteam sa o facem.

eu sunt inca optimist. zic sa mai avem putintica rabdare, ca trebuie sa se intoarca odata si odata roata. nu am luat bilete pentru doua spectacole de circ. unii dintre noi mai vor sa ajunga si la teatru :-)

fallen spunea...

optimist sunt si eu, dar au trecut totusi aproape 20 de ani...nu mai am timp sa am rabdare:)

Asibaris spunea...

Nici nu-ţi imaginezi ce fel a început să-mi bată inima când am văzut titlul postului în coloana de arhivă din partea stângă a paginii tale. De fiecare dată când este un astfel de titlu, nu te poţi aştepta la nimic de bine, doar de rău, nici nu ştiu de ce "m-am emoţionat" :).
Oricum, mi se pare şi normal ca oamenii raţionali şi care trăiesc în prezent (m-am săturat de patriotismul retrospectiv) să scrie ceva de genul a ceea ce ai scris dumneata.
Nu am nimic de zis legat de articolul tău, doar... generalitatea asta am vrut să ţi-o transmit.

Asibaris spunea...

pardon, partea dreaptă a paginii. Mereu încurc dreapta cu stânga :">..