duminică, 3 februarie 2008

revin in forta

Mi-a trecut depresia, am ajuns in faza furiei. Sa va spun si de ce...Probabil fiind intr-o stare sufleteasca mai sensibila (incepe astenia de primavara ?), am luat decizia de "a lupta contra pirateriei", si am cumparat un film si un joc. Constiinta fiindu-mi impacata, iar eu mandru ca sunt un membru onorabil al societatii, ajung acasa si vreau sa ma uit la film, care insa nu merge...nici pe PC, nici pe playerul care este destul de bunicel...OK, o sa merg sa incerc sa il schimb, pana una-alta am cu ce sa ma joc... Asta cred eu, deoarece la instalarea jocului mi se cere, evident, serialul, care, surpriza! Nu-i! Ma uit pe CD, pe carcasa, pe carticica dinauntrul cutiutei...Nu e. Merg inapoi la magazin, unde mi se spune ca da, s-a mai intamplat...pot sa inlocuiesc CD-ul cu un alt joc daca vreau, ca ala pe care-l luasem era singurul existent in stoc... Asta si fac, dar, din curiozitate, ajuns acasa, caut jocul pe net si il downloadez, si il instalez, si merge... la un cost evident mai mic decat cel cumparat. Si uite asa ajung sa fiu furios si sa am dileme morale...si asta intr-o zi de duminica... Ma abtin sa trag concluzii.

Niciun comentariu: