luni, 11 februarie 2008

studii+job = paralelism

Cati dintre voi, cei din lumea inconjuratoare, sunteti in situatia de a lucra intr-un domeniu care nu are absolut nicio legatura cu studiile pe care le-ati terminat? O statistica, irelevanta din cauza numarului mic de persoane implicate, respectiv cam toate cunostintele si toti prietenii mei, imi indica faptul ca in situatia asta se afla cam 75%, procentaj care ma cam sperie. De mentionat ca sunt in exact aceeasi situatie :))). Ce ma "roade" pe mine sunt cauzele fenomenului, conjuncturile care au dus la acest rezultat. Povestea mea o stiu, astept si "scuza" voastra. Din simpla curiozitate, evident, si fara a cere detalii intime, sa zic asa, insa as vrea sa vad daca aceasta situatie are la baza un mecanism comun, sau se datoreaza pur si simplu derivei pe "valurile vietii" .

2 comentarii:

Adrian spunea...

hmmm, nu l-as numi neaparat paralelism, dar nici suprapunere totala... in cazul meu, exista asa, o intersectie prin prisma faptului ca anumite chestii studiate ma ajuta.
alegerea a fost a mea in totalitate, nu am fost constrans de nimic sa imi aleg jobul actual. si nici nu m-a impiedicat nimic sa imi gasesc un job in domeniul studiat.
ca de altfel nici acum nu ar fi tarziu. si cine stie ce se poate intampla maine la cat de volatila e piata muncii.
scuza, in caz ca se accepta... "asa am simtit eu ca e bine". nu regret, am avut multe de invatat, inca invat si ma pregatesc pentru urmatorul job :)))
poate asa sunt eu, mai instabil, poate ma atrage noul, provocarea. sincer nu am analizat. important e sa ma simt eu ok.
dar scuza ta care e?

fallen spunea...

scuza mea...pregatirea intr-un domeniu de viitor, insa in Romania viitorul asta e mai "viitor" decat in lume. Noroc cu hobby-urile care s-au transformat in sursa de venit...Asta e raspunsul scurt, pentru varianta lunga,poate stam odata la povesti.