luni, 23 februarie 2009

Astazi, multumiri

Multumiri soferitei de Lexus care s-a abtinut ieri sa ma calce pe cand traversam regulamentar. Nu de alta, dar aveam niste treburi importante de facut. Multumiri si alora cu semafoarele de care am mai scris, si care se comporta in continuare la fel de haotic. Nu stiu ce parere au soferii, s-o fi fluidizat traficul? Multumiri mie, ca mi-am luat bocanci cu talpa suficient de aderenta incat sa nu imi rup picioarele pe gheata de pe trotuare. Multumiri asistentului de garda de la o sectie a unui spital, pentru ca mi-a fost coleg de facultate si, astfel, m-a ajutat cand am avut nevoie. Stiti si voi cum merg treburile pe acolo. Multumiri unei companii de telefonie mobila, care m-a pus sa astept pentru a intra in legatura cu un operator 42 (nu, nu e greseala) 42 de minute, dupa care am inchis. Daca tot am ajuns aici, multumiri si postului national de televiziune ce continua insistent sa scurteze total aiurea episoadele din CSI, probabil incercand sa le faca astfel si mai provocatoare, cu cazurile tot mai greu de rezolvat...
Si scuze celor pe care i-am uitat. Promit sa revin cu o lista completa!

Niciun comentariu: