miercuri, 4 februarie 2009

Useless

Discutam azi cu un amic, mare amator de jocuri online, care a dat o sansa si mai recentelor jocuri de acest fel aparute sau ma rog, facute de/pentru romani. Ca in toate celelalte, a intalnit caractere care, daca pot bate pe cineva, o fac, fara principii morale de genul "e de nivel mai mic". Asta e, probabil e o modalitate de a se descarca de tensiunea acumulata din cauza frustrarilor din viata reala, nimic deosebit. Insa am aflat si o chestie care mi se pare total fara sens. Amicul asta a jucat si conquiztador, joc care se doreste a fi de cultura generala. Am jucat si eu mai demult, vreo doua-trei saptamani, apoi am renuntat, din mai multe motive: intrebari repetitive, intrebari cu raspunsuri gresite, atotprezentii smecheri care foloseau mai mult chatul decat jocul respectiv etc. Prietenul asta al meu a renuntat cand i s-a demonstrat ca poti trisa. Bun, intrebarea pe care o am este de ce ai trisa la un astfel de joc? Din cate am vazut, peste 95% din utilizatori folosesc nickuri, nu nume reale, asadar eventuala recunoastere a meritelor se exclude. Si apoi, cat de tare trebuie sa te mangaie pe orgoliu faptul ca castigi, poate la limita, in fata unor adversari care joaca corect? I mean, te simti mai inteligent cu toate ca stii ca ai trisat? Paradoxul asta tinde sa fie in top 5 al celor mai stupide chestii auzite pana acum. Singura consolare e ca poate jucatorii astia au cat de cat memorie si, fara sa vrea, mai retin cate ceva. Dar consolarea asta e slaba, si nici nu-i acord prea mari sanse.

Niciun comentariu: