duminică, 1 februarie 2009

Fara titlu

M-am gandit sa fac o schimbare. M-am gandit sa scriu ceva frumos, optimist etc, in loc sa ma leg iar de tot felul de chestii. Nu voi scrie asadar nimic despre jaful armat din Brasov. Nici despre furtul de arme de la Ciorogarla. Nici despre drogurile de la Constanta. Nimic despre politica, nimic despre criza. Sa scriu despre...filme. Dar am zis mai demult ca nu voi face asta, e o chestiune subiectiva, si nu este neaparata nevoie ca preferintele mele sa coincida cu ale voastre. Idem pentru muzica, la fel si cu cartile...
Atunci sa scriu despre vreme. Pai, s-a racit din nou...
Poate ar fi bine sa scriu ceva mai personal, asa, o chestie filosofica... There's a storm inside me right now. Nici asta nu merge.
Ma duc sa ascult ceva muzica si sa desenez tampenii, cu speranta ca aceste activitati imi vor stimula pozitiv imaginatia si voi reusi mai tarziu sa imi ating scopul. Sa scriu ceva frumos, optimist etc.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Fallen is not feeling good. :(

Capul sus, lumea e plina de "optimisme" (nu ştiu dacă există termenul ăsta) despre care poţi scrie.

Scrie şi tu despre cât de bine ţi-au ieşit desenele. :)

Şi nu trebuie să scrii despre filme sau muzică sau cărţi care să ne placă şi nouă, chiar nu-i cazul.

Anonim spunea...

PS: după cum ai observat, am eşuat. (ştii tu la ce mă refer) :(

fallen spunea...

Ok, ai dreptate.
Si chiar daca ai esuat, nu e tragedie!