vineri, 27 februarie 2009

Se apropie deznodamantul, asta e clar

Nu stiu daca nu am si eu o parte de vina, dar in ultimul timp am parte aproape zilnic de cate un incident cu soferi, de fiecare data cu mine traversand regulamentar, in timp ce soferul mai mai ca ma calca. Azi, de exemplu, a trecut nu milimetric, ca as exagera, cam la 10 cm de mine. Bineinteles ca m-a si claxonat. Si bineinteles ca i-am aratat culoarea verde a semaforului. Cel pentru pietoni. Implicit si al meu. E adevarat, i-am aratat semaforul cu degetul mijlociu, dar asta doar ca sa nu imi scot si cealalta mana din buzunar, ca era cam frig si ningea afara.
S-a uitat urat la mine, insa doar o secunda, pana a vazut si el verdele, dupa care a demarat bombanind ceva, nici nu ma intereseaza ce.
In ritmul asta, mi-e sa nu scriu in curand nu cum era sa ma loveasca, ci cum m-a lovit vreunul pe trecere. In aceasta situatie, tin neaparat sa nu am gura aurita, sau vreun dar al premonitiei.

4 comentarii:

Adrian spunea...

am vrut sa te intreb in prima faza pe la ce ora s-a desfasurat incidentul, ca si eu am fost 'binevoitor' cu un pieton vineri... mea culpa... dar era un trafic asa de aiurea ca nu prea mai contau regulile de circulatie. de bun simt nici nu mai zic :-)))

nu cred ca erai tu, ca pietonul meu a mangaiat "cu drag" masina de firma, si nu s-a limitat la limbajul prin semne.

ps: I'm back!

fallen spunea...

Nu am fost eu, ca nu am avut timp sa mai si spun ceva la propriu, iar masina nu era de firma...
Dar, daca tot te-ai "autodenuntat", ce pot spune acum? Rusinica!:)))
PS. Am vazut, am luat masuri

Adrian spunea...

merg pe principiul "o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata"... se pune? :-D

ca sa nu mai spun ce dus era sa ii fac in aceeasi zi unuia care traversa neregulamentar inainte de podul Decebal. dar l-am observat la timp si mi-a fost mila ca era frig.

fallen spunea...

Pai se pune, ce sa fac eu acum cu tine...
Iar despre aia care traverseaza neregulamentar, e riscul lor.