vineri, 13 februarie 2009

Friday the 13th

Maine este ziua lui ala, cum il cheama... asa, Valentin. Nu conteaza. Astazi este vineri 13, data care rezoneaza mai puternic pentru mine. Asta spune ceva despre mine, nu?
A nins toata noaptea, acum fiind o zapada cum nu am mai vazut iarna asta. Pe mine nu ma deranjeaza, nefiind sofer. Macar orasul arata mai curat.
Ca o coincidenta, dupa o discutie de acum vreo doua saptamani in care am dezbatut la modul aproape serios (adica nu am ajuns sa ne certam din cauza asta) daca aselenizarea a avut loc sau nu (eu zic ca da), primesc un mail gen spam, cu un document care sustinea ca Holocaustul nu a avut loc, afirmatia fiind sustinuta cu argumente inclusiv matematice. Fiind de parere ca in unele cazuri o imagine face intr-adevar cat o mie de cuvinte, recomand documentarul Frontline-Memory of the camps, se poate gasi pe net. Nu intru in descrieri, insa poate e necesar sa precizez ca sunt filmari facute de militarii aliati care au eliberat lagarele de concentrare. Imaginile sunt destul de hardcore, evident, insa, pe de alta parte, va place sa va uitati la horror-uri. Doar ca asta e pe bune, fara efecte speciale.
In incheiere, tin sa va anunt ca m-am distrat cu o aplicatie care iti calculeaza varsta inclusiv in milisecunde, daca vrei, asadar am aflat ca astazi este a 12990-a zi a vietii mele (cine e curios, nu are decat sa faca transformarile de rigoare). Fiind o cifra oarecum rotunda, La multi ani mie! :)
Ma duc sa sarbatoresc evenimentul.

Niciun comentariu: