marți, 21 septembrie 2010

Amuzament matematic (?!)

Un coleg de serviciu îmi povestea ieri extrem de amuzat despre de-acum celebra matematică elementară a Robertei Anastase, care a demonstrat că în anumite condiţii 80=170. Problemele ar fi două, şi anume că această egalitate matematică este complet şi indiscutabil ilegală, şi că este vorba despre un vot în urma căruia o anumită categorie a populaţiei va suferi nişte consecinţe. Eu nu văd nimic amuzant în asta. Însă, din păcate, un număr semnificativ de oameni au trecut pe sistemul ăsta de făcut haz de necaz, nemaidorind sau nemaiputând face altceva când sunt confruntaţi cu certurile, boacănele, perlele şi inepţiile produse pe bandă rulantă de bravii noştri parlamentari. În aceeaşi categorie intră de exemplu şi faptul că Boc, în virtutea principiului că celălalt e de vină, îl acuză pe fostul ministru al finanţelor de lipsă de viziune. Păi, ca prim ministru, ar fi trebuit să ştie, sau hai, să îşi dea seama pe parcurs, de această problemă, şi să ia măsuri în consecinţă, nu să îl lase pe om să îşi finalizeze greşelile pentru a-l putea arăta apoi cu degetul în public.
Am ajuns într-o perioadă în care imaginaţia mea, suficient de bogată, nu mai face faţă provocării lansate de întrebarea "Dar mâine ce se va mai întâmpla?". Răspunsul va fi cu siguranţă unul tragico-comic, absurd, demn de Kafka.

2 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit am dat si eu peste un blog destept (scuze, cu autor destept). Am citit si postari mai vechi si rezonez perfect cu f multe din cele scrise. Felicitari si promit sa ma mai opresc pe aici, ca oricum sunt prea putini oameni inteligenti pe lumea asta si ma bucur cand gasesc unul

fallen spunea...

Eh, sa fiu modest si sa spun ca exagerezi? Faptul ca rezonam in pareri si opinii ma bucura, normal. Insa am vazut la randul meu bloguri si mai inteligente decat al meu :)
Ma rog, multumesc frumos pentru aprecieri si astept in continuare vizitele (si opiniile) tale.