miercuri, 8 septembrie 2010

Uandărful laif

Puterea de cumpărare scade, preţurile logic că cresc, idem şomajul. Facultăţile sunt pe jumate goale, parţial din cauza rezultatelor dezastruoase de la bac, parţial deoarece tinerii s-au orientat către facultăţi particulare. Aş vrea să întreb de ce, dar mi-e frică să aflu răspunsul. Guvernanţii, printre două scandaluri şi patru pauze de cafea, încearcă să dreagă greşelile recente (mă refer la haosul cu DDA, PFA şi cine,cât, unde şi cum plătesc noile dări).
Dar ne relaxăm rapid, o mai vedem pe Lady Gaga în noul ei costum din hălci de carne, mai dăm o tură pe crimetime, sau găsim subiect de discuţii după ce suntem informaţii de noile aventuri sportive şi nu numai ale ce ştiu eu căror fotbaliatori.
Mâine e doar o altă zi în care ne putem întreba în momentul filosofic al zilei dacă există viaţă înainte de moarte.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place ultima propozitie. Si da, pe scurt, lumea se duce naibii ;;). Eu una vad viata in..orice alta culoare decat roz, dar intr-una frumoasa, pt ca si daca ma ofensez si daca nu, lumea tot distrusa e. An easier way.

fallen spunea...

Da, lumea se duce naibii, problema e ca nu reusesc sa stau deoparte si sa privesc spectacolul, ci sunt participant activ, chiar daca fara intentie... Insa pe de alta parte se poate ca eu sa exagerez putin, fiind intr-o perioada in care culoarea predominanta este negrul.

Dan-Ioan spunea...

Am văzut la TV-ul de doi bani...o bătrânică la pelerinajele recente care se ruga pentru :" bătrâneţe liniştită şi moarte frumoasă"... am ajuns rău...

fallen spunea...

Da,am ajuns rau, si culmea e ca in fiecare zi ni se demonstreaza ca se poate si mai rau.