luni, 27 septembrie 2010

Lucruri pe care nu le-am făcut nici acum.

(Şi nici nu am de gând să le fac prea curând.)
Nu am văzut Avatar (2D, 3D, 89D, stereo, 12.2 sau cum o mai fi el).
Nu mi-am făcut cont pe Twitter.
Nu mi-am făcut cont pe Facebook.
Nu mi-am făcut cont pe nicio reţea dintr-asta de socializare, şi am probleme în a utiliza chiar şi mess-ul, deoarece îl deschid de vreo 4 ori pe an.
Nu am citit nici măcar un rând de Coelho.
Nu am renunţat nici la ţigări, nici la cafea. Din păcate, faza cu ţigările începe să fie în mai strânsă corelaţie cu situaţia financiară decât cu sănătatea sau voinţa proprie şi personală.
Nu m-am îngrăşat, chiar dacă la un moment dat am avut o tentativă (a ţinut o zi şi a fost mai mult chestie de conjunctură).
Nu mi-am schimbat stilul vestimentar.
Nu mi-am cumpărat maşină. Nici motocicletă. Nici bicicletă...
Nu am fost la cinematograf (ultima dată a fost,ăăăăă... cred că acum vreo...ăăă...patru ani?!)
Urmează lucruri pe care aş vrea să le fac.

Niciun comentariu: