marți, 14 septembrie 2010

Exces de zel

Am primit ieri prin poştă o notificare de la o bancă oarecare, prin care sunt rugat să mă prezint la sediul lor pentru a lua la cunoştinţă/actualiza/renegocia condiţiile de creditare, conform noii ordonanţe bla bla bla. Nicio problemă până aici. Singura chestie ar fi că da, am avut un credit la banca respectivă, Am avut, repet. Colaborarea cu ei a luat sfârşit anul trecut. Aşadar, ce să renegociez?
Mi se pare normal să fiu în baza lor de date, şi asta nu mă deranjează, dar acolo nu le apare o bifă, un X, un OK, un "gata" în dreptul creditului meu? Nu de alta, dar aşa mă pot aştepta să mă anunţe şi că am penalizări pentru neplata ratei sau a nu ştiu ce comisioane în ultimele 12 luni.
Am încercat să iau telefonic legătura cu ei. După vreo două minute de muzică de aşteptare întreruptă periodic de mesajul "agentul nu este momentan disponibil" am devenit eu indisponibil. Nici nu mai încerc. Sunt curios ce se va întâmpla mai departe, dacă se va întâmpla ceva.
PS. Nu mai plouă de două zile, ba chiar s-a încălzit. Niiice!

Niciun comentariu: