joi, 2 septembrie 2010

Premieră absolută

La o postare anterioară, şi anume cea intitulată "Educaţional" (of, ironia sorţii... citiţi mai departe), s-a trezit un oarecare Adi, aşa neprovocat şi pe nepusă masă, să lase şi el un comentariu. Comentariul suna cam aşa (nu mai sună nicicum, că l-am şters, asta fiind şi premiera despre care vă anunţam în titlu): "M**e la toţi iehoviştii, mormonii şi ateii".
De ce m-a deranjat comentariul? Unu: limbaj pe care nu îl tolerez, nu îl încurajez, nu îl folosesc. E blogul meu şi am dreptul de a cenzura astfel de comentarii, mai ales că...
...doi: care e legătura între ce am scris în respectiva postare şi comentariul menţionat? Dacă vă prindeţi, daţi-mi de ştire. Şi...
...trei: am fost mânat de curiozitate şi l-am urmărit pe respectivul Adi virtual, până pe blogul care susţine că e al lui personal. Nicio surpriză, e genul de blog în care găseşti doar postări pe teme religioase. Însă iată o altă ironie, preacucernicul Adi folosind cuvinte nu prea biblice.
Persoana s-o fi activat deoarece nu mă conformez principiului "crede şi nu cerceta" şi îndemn lumea să mai înveţe una-alta... Anyway, consider că i-am acordat lui Adi ăsta mult mai multă atenţie decât ar merita. E momentul să închei subiectul, nu înainte de a-i transmite pe această cale că oamenii ca el mă îndeamnă să aleg un ateism cinstit în locul unei credinţe ipocrite.

2 comentarii:

Anonim spunea...

E ciudat cum interpreteaza unii oameni religia. Parca in Biblie scrie sa-ti iubesti aproapele. Nu scrie, iubeste-l numai daca e ortodox, sau numai catolic etc. Foarte limitati oamenii de genul "fanului" tau Adi. Plus ca principiul "crede si nu cerceta" nu stiu cine l-a inventat, ca nu face parte din invataturile astea ortodoxe.

fallen spunea...

Eh...a trecut, sper sa nu se mai intample. "Fanii" de genul asta sa se limiteze la propriile lor bloguri, si totul e ok. Discutia pe tema este mult prea vasta pentru o biata postare si cateva comentarii.