joi, 2 septembrie 2010

Filme şi alte nimicuri

The Expendables. Nume grele adunate împreună, şi un film în care cea mai faină scenă, în opinia mea, este cea în care Arnold şi Stallone fac mişto unul de celălalt bazîndu-se pe fapte reale. În rest, ceea ce vă aşteptaţi, adică explozii, împuşcături, sânge şi o acţiune previzibilă. Însă nimeni nu a avut pretenţii de mai mult. În plus, Stallone se pare că va ajunge în curând un Sergiu Nicolaescu american (un film de, în regia lui, în rolul principal...).
Al doilea, Death at a Funeral, vrea să fie o comedie. De fapt, este, însă cred că eu nu eram în dispoziţia necesară. Nu o să vă stricaţi de râs, dar puteţi pierde o oră jumate într-un mod plăcut. Chris Rock, Martin Lawrence, Danny Glover etc.
Buuun. Carte: primul volum din trilogia lui Kerr, Berlin Noir. Încă nu l-am terminat, însă mi se pare interesantă intriga poliţistă plasată în Berlinul anilor 1940. Când spui Berlin şi '40, nu te gîndeşti la anchetarea unei crime, nu-i aşa?
În încheiere, meteo: e frig, dar măcar nu mai plouă.
PS. Că mi-am adus aminte, apropo de vedete: cine naiba e Liviu Vârciu şi de ce este important (dacă s-a dat la TV....) că are prietenă şi vrea să se însoare?
Şi încă un PS. Când credeam că s-a întâmplat minunea, festival fără scandal, hop şi Moculescu cu doamna Spătaru, pe tema festivalului de la Mamaia. Aşa da, continuaţi tradiţia.
Update: atentat la sediul Discovery Channel! Nici măcar nu ştiu cum să comentez chestia asta, aştept detalii.

Niciun comentariu: