joi, 29 ianuarie 2009

Azi va fi mai bine

Ieri a plouat mai toata ziua, insa nu a fost frig. As fi vrut sa ies putin pe afara, daca nu ar fi aparut un prieten cu laptopul lui, care facea figuri pe motive de multiple threats detected. Nu ma pricep prea mult la chestiile astea computeristice, insa, prin comparatie, fata de amicul asta eram ca Gates. Asadar, a urmat nebunia aia cu antivirus, anti...orice, si am ajuns inevitabil la concluzia ca "mai, ar trebui reinstalat totul". La care amicul asta, cu ochii aia de Puss in Boots din Shrek, ma intreaba: "si stii cum? dar timp ai avea?"... Am fost slab si am cedat. Vorba unui alt amic, am fost instalator. Evident, s-au dus cateva ore bune, suficient de mult incat sa nu mai am chef sa ies nicaieri. Nu-i nimic, hai ca scriu ceva pe blog and stuff like that. Daca ar fi mers netul...
Asta a fost ieri. Azi, conform legii compensatiei, netul merge super, iar afara nu doar ca nu e frig, dar nici nu ploua. E soare in toata regula, zi de primavara. Am plecat!

Niciun comentariu: