luni, 2 martie 2009

Zile fara net

Da, asa au fost ultimele doua zile. Fara conexiune. Si nu a fost rau decat intr-o singura privinta. In rest, nu i-am simtit lipsa, ceea ce e bine, ca inseamna ca nu am devenit dependent. Deocamdata (asa sunt eu, pun raul in fata). Dar mi-am petrecut timpul liber facand alte activitati mai mult sau mai putin utile, un loc important ocupandu-l cititul. Cand spun important, ma refer la timpul alocat, nu neaparat la informatia ca atare. Si am citit tot felul de chestii, de la ziare la carti; am citit si un numar din prietenul meu, JB, de care ma legam la un moment dat cu pasiune as spune, insa am renuntat sa mai fac asta. Mi-am spus ca oricum, pe langa ca nu rezolv nimic, poate ca toate greselile alea au aparut din motive tehnice, lipsa de timp, presiune a deadline-urilor etc, si nu e cazul sa ma ambalez chiar asa. Dar...(stiati ca va urma un dar, asa-i?)... trebuie remarcate "carurile alegorice" de la Rio. Asta nu e o greseala tehnica, cu siguranta. Mai ales cand e repetata de doua ori in acelasi articol.
Ce vreau sa spun este ca ma stradui sa renunt la obiceiul de a semnala greselile de genul asta aparute in articole, subtitrari etc. Nu sunt politia gramaticii; in plus, probabil ca si eu fac greseli de care nu imi dau seama, asadar nu sunt indreptatit sa comentez la adresa altora. Si nu in ultimul rand, din cate stiu, corectorul literar este platit pentru asa ceva:)))
Si, ca fapt divers, va spuneam mai demuuuult de una dintre firmele cu o rezonanta aparte, si anume "Visul imaginatiei". Nu stiu nici acum ce ar putea asta insemna, insa voi fi motivat sa ma gandesc zilnic de acum incolo la problema, deoarece tocmai si-a deschis magazin la 100 m de locuinta mea. Mda...

2 comentarii:

Adrian spunea...

si ce vand astia? ca nu am auzit de ei pana acum.

fallen spunea...

haine second, iti dai seama cat viseaza la ele imaginatia mea