marți, 18 martie 2008

Comentariile - pro si contra

Am auzit azi, fara sa fiu implicat in discutie, despre cat de mult conteaza, sau nu, numarul comentariilor de pe un blog, in privinta popularitatii acestuia. Au fost argumente pro, au fost, normal, si contra.
Din punctul meu de vedere...hmmm, am creat blogul asta in primul rand pentru mine. Il vad ca pe un fel de surogat al vechilor jurnale. Cu exceptia faptului ca este, intr-o oarecare masura, public. Spun intr-o oarecare masura, deoarece oricine are acces, dar asta nu inseamna ca toti se ingramadesc sa-mi citeasca aberatiile. Oricum, tinand cont de asta, ma stradui sa scriu aici pe cat posibil pe teme mai generale, sa imi exprim punctele de vedere pe teme care este foarte probabil sa mai intereseze si pe altcineva. Daca se ajunge si la dialog-comentarii-este ok, daca nu, este iar ok. Ma bucur ca nu am primit pana acum comentarii care ar fi trebuit sterse. Ma bucur ca am primit comentarii. Ma bucur ca unii isi mai pierd cateva minute si pe blogul asta. Cu folos sau nu, asta nu stiu. Eu sper ca da...
Asa ca nu ma intereseaza numarul si frecventa comentariilor, atata timp cat nu sunt atacat vulgar. Si, in continuare, imi voi respecta principiile de publicare. Asta inseamna ca nu voi pune pe blog clipul meu preferat, nici linkuri catre poze haioase sau catre youtubisme. Pe astea stie toata lumea unde sa le gaseasca, si, in plus, ar implica o doza de subiectivitate mai mare decat sunt dispus sa arat :))) De aici incolo...om trai si om vedea.

2 comentarii:

Adrian spunea...

povestea cu comentariile e foarte relativa.
la mine cel putin e evident din google analytics ca lumea revine. daca voiam popularitate ma bagam in seama pe bogurile cu trafic mare pana atrageam din vizitatori. dar nu asta a fost tinta.
in plus, aud frecvent comentarii live la ce am scris pentru ca altii pur si simplu nu vor sa se expuna criticilor nici sub protectia anonimatului.
iar legat de youtubisme si clipuri... ideile pe care le scrii sunt mult mai personale decat exprimarea unei preferinte muzicale, parerea mea. dar poate ma insel.

fallen spunea...

Corect, asta era si ideea, opinii personale, nu servicii de popularizare si de forward-uri de chestiute simpatice.
Si la mine analitycs-ul arata un numar de vizitatori fideli, care creste usor, dar sigur. Din punctul asta de vedere sunt multumit, insa nu asta e scopul principal, si suntem de acord si in privinta asta. Deci, se poate!:)