miercuri, 19 martie 2008

De-a rasu-plansu'

Becali - mai, ce m-am saturat sa ii vad numele peste tot! - a declarat sa se simte vinovat ca este atat de bogat, in timp ce altii mor de foame. Pai am impresia ca cel putin cateva milioane de romani il pot ajuta in problema asta, unii dintre ei chiar si cu idei bune...
Si, in alta ordine de idei, la sugestia unui prieten, m-am bagat si eu pe Conq*****dor, sa vad care e treaba. Ce nu mi-a placut: intrebari despre adrese din Bucuresti. Noi, astia din provincie, suntem usor dezavantajati la faza asta, nu credeti? Conexiunea uneori jenanta; nu stiu a cui e vina, insa e nasol ca la penultima intrebare sa iti apara pe ecran "conexiune intrerupta". Si, chestie total subiectiva, prezenta chatului, dominat de discutii irelevante si de personaje apostrofate la greu - si degeaba, de obicei - de moderatori. S-au terminat chaturile alea de socializare de care stiam eu, sau e mai interesant aici? E trendy si cool sa agati gagici intelectuale? :)))
De notat si prezenta, semnificativa numeric, cel putin pana acum, a jucatorilor care intra sa joace, si sunt si fair play, folosind chatul pentru saluturi si eventual felicitari. Felicitari tuturor celor din aceasta categorie, ne vedem pe harta!

Niciun comentariu: