vineri, 7 martie 2008

Senzational! Discriminare sexuala! Pe bune!

Stau eu cu un prieten la un pahar de povesti, tipul uitandu-se intre timp prin anunturile de la mica publicitate. Hop! Vede un anunt de angajare fix pe domeniul lui (precizez ca este vorba de o meserie accesibila ambelor sexe, nu de vreuna traditional feminina, de ex. secretară, sau masculina, de ex. fierar betonist). Omul, fericit, pune mana pe mobil. I se raspunde. Vorbeste. I se lungeste fata. Inchide. Si-mi spune ca doamna/domnisoara cu care a vorbit era multumita de calificare si de experienta lui, insa apoi a intrebat daca el e persoana care vrea sa se angajeze? "Normal", zice tipul. "Dar cati ani aveti?" intreaba tipa. "Nspe". Si acum urmeaza partea halucinanta: dupa aproximativ doua minute de conversatie, angajatoarea ii zice astuia ceva de genul: "Stiti, problema e ca noi nu suntem decat domnisoare aici, si ne-am gandit ca am vrea sa vina tot o fata...".
Problema: 1. Se putea preciza in anunt chestia asta, metoda practicata pe scara larga.
2. Putea sa il intrebe de la inceput daca el este cel care vrea sa se angajeze, daca tot stia ca vrea doar fete, fara sa mai fie necesare celelalte informatii, in special varsta(?!).
Ne-am hotarat ca maine sa dau si eu un telefon, sa vedem daca interviul va decurge tot asa. Daca da, oricum voi da o varsta mai frageda, mai cu sex appeal, poate sunt chemat la interviu...
Va tin la curent cu evolutia acestei probleme.

2 comentarii:

Adrian spunea...

Deci cum a evoluat problema? Sau ati lasat-o balta. Nu ca ar fi ceva ce sa ma tina treaz, dar eram curios

fallen spunea...

nu a mai evoluat, am dat telefon, dar jobul era deja ocupat. nu am putut cere mai multe informatii...imi pare rau ca in anunt nu era precizat numele laboratorului, as fi facut o vizita.