miercuri, 26 martie 2008

Greva "Ţ" continua

Normal ca nu ma asteptam ca cineva de la AXN sa citeasca chiar blogul asta, in consecinta au recidivat cu aceeasi problema, de data asta la un episod din Reaper. Ba, mai rau, au scris si "o client"...poate sa imi faca mie in ciuda, nu stiu... Ce sa zic, la mai mare! Si le scriu si lor un mail, cu toate ca nu cred ca voi rezolva ceva.
Si va anunt pe aceasta cale ca am luat o hotarare indrazneata: atata timp cat traversez regulamentar, pe verde, nu mai am de gand sa fug de soferi grabiti, sau care prind milisecunda dintre galbenul si rosul semaforului lor. Imi asum riscul asta, da' m-am cam saturat. Daca nu scriu nimic mai mult de o saptamana, sa stiti de ce...

3 comentarii:

Adrian spunea...

ma uitam si eu la Reaper acuma seara si mi-am amintit de tine cand am vazut subtitrarea.
la un moment dat ignoram filmul si urmaream ce scrie sa vad daca pricep cuvintele fara ţ. merge cum merge dar cand sunt cuvinte cu 2 ţ, e cam dificil.
si uite asa, ajungem sa apreciem litera aceasta la adevarata ei valoare :-))
ce ne-am face fara un ţ sanatos...

fallen spunea...

Asa-i? E distractiv, pana la un moment dat, cand devine obositor, parca e un exercitiu din ala "fill in the blank spaces".
Si, ce-ti mai face mana?

Adrian spunea...

mana? manuieste incetisor. mai am vreo 10 zile de ghipsulica. dar trece. nicio problema.