sâmbătă, 8 martie 2008

Romanii se pricep la politica, fotbal si...biochimie

Clar v-am intrigat putin. Adica asta as vrea. Despre politica am scris, despre fotbal nu, si probabil nici nu voi scrie (am mentionat deja ca nu sunt microbist...asta e, fiecare cu defectele lui), sa va lamuresc cu biochimia. Pai e absolut normal ca trebuie sa ne pricepem, totul incepand cu celebrele E-uri. Peste noapte, am inceput sa stim ce sunt alea, cu ce se mananca (:))), daca sunt din alea bune, care sunt alea bune etc. Nu a fost suficient. Pe ambalaje au inceput sa fie trecute denumirile chimice ale E-urilor. Nu mai vedeai E-un milion, ci acid 6,6dimeta2,3,4triortofluorocarbonic (denumirea e inventata, nu exista...cred). Si pune-te pe aflat adevarul si descoperit care E malefic se ascunde in spatele acestei substante aparent nevinovate...
Si "aia" nu s-au lasat...Si au inceput sa penetreze massmedia, si reclamele...Si ajung unde am vrut. Intrebati-va prietenele ce e ala acid hialuronic si ce face el (exceptie tipele din domeniu, asistente, farmaciste etc). Eu zic ca nu prea multe vor sti raspunsul. Si atunci DE CE se fac in continuare reclame la produse cosmetice, in care se mentioneaza pe un ton voios ca samponul, crema sau ce o mai fi contine acid hialuronic, zinc, proteine de casmir, coenzima Q10 etc? Determina acest fapt consumatorul sa cumpere? Suna stiintific, deci functioneaza? Care e principiul?

Niciun comentariu: