joi, 12 martie 2009

Acum am aflat

Uuuuraaaa, tot am eu ce am cu sistemul de invatamant. Uite ca telepatii de la Minister numai ce s-au gandit sa re-re-re-re....-remodifice modificarile programei, care, se stie, a fost rea, a devenit foarte rea, si acum nu stiu ce se va intampla, daca se reduc si orele de sport si de limbi straine. Nici nu ma apuc sa comentez, ma pastrez pentru urmatoarea modificare, in care se vor scoate matematica, chimia, fizica si alte materii dintr-astea fara niciun rost. Si se vor reduce drastic celelalte ore. Imi ramane speranta ca, in ciuda faptului ca tigarile sunt tot mai scumpe, imi voi permite in continuare sa fumez, provocandu-mi astfel, ca un inconstient ce sunt, o moarte timpurie. Fapt ce ma va scuti sa dau nas in nas cu ceea ce se numeste "viitorul tarii".

Niciun comentariu: