vineri, 20 martie 2009

Enigma. Mister. Psihoza.

Mai, poate este vreunul dintre voi mai la curent cu treburile de care va spun, ca am nevoie de o lamurire. Asadar, netinand cont de viziunea si parerile mele subiective si personale despre religie si feng shui, imi poate spune cineva cum iti poti aranja o camera conform principiilor feng shui (dar la modul ala serios, pereti vopsiti in culori diferite and so on), camera in care troneaza la loc de cinste si niste icoane (vreo cinci-sase, nu stiu exact) crestine suta la suta?
V-ati prins, da? Feng shui, icoane... Eu am spus in secunda doi ca e doar un alt exemplu clasic de snobism ("vai, draga, dar feng shui e trendy acum, nu ai auzit, fata? iar icoanele sunt de la mama/bunica/manastirea X, sunt sfintite/magazinul Y, au costat o gramada si trebuie sa le expun, sunt superbe, fata!"). Am gresit cu ceva?

Niciun comentariu: