marți, 10 martie 2009

Un fel de top trei

Scurt si la obiect: in urma unei discutii cu prietenii de sex M, imi fac public topul trei personal al...am vrut sa spun vedete, dar nu suna asa cum vreau...al personajelor publice de sex F de la noi din tara pe care le admir la ora actuala: nu neaparat in aceasta ordine, ar fi Oana Ionita de la Carcotasi (imi plac bebelusele lor, insa pentru Oana mi-a crescut admiratia de cand am inceput sa o aud si vorbind, nu doar dansand), apoi Mirela Zeta (nuuuu, nu pentru ca aparut topless in filmul ala... nici nu stiu cum ii zice. Oricum nu l-am vazut), pentru ce si cum joaca (un loc aparte il are personajul Priscila din Mondenii). Si categoric nu in ultimul rand, Simona Tache de la Catavencu (saru'mana, citesc si blogul, dar nu am curajul sa ma bag cu commenturi in gasca de acolo).
Sunt constient ca odata cu aceasta postare am castigat si am pierdut in aceeasi masura un numar de "fani". Dar hei, e o chestie de gusturi la urma urmei, nu? Daca va deranjeaza teribil sau nu sunteti de acord, ignorati aceste randuri si continuati ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Un comentariu:

nedormitul spunea...

hai şi comentează la tache, că dacă nu, venim noi şi comentăm la tine şi nu-i bine >:)