sâmbătă, 7 martie 2009

Din nou, exceptie

Scandal in politica. Scandal in justitie, in spitale, in invatamant. Scandal in ziare, scandal si la TV (ma rog, acolo se numesc reality show, chestiune de nuanta). Mai bine ma uit eu la vreun film. Si asta e exceptia, ca nu prea comentez filme, toata lumea stie ca e chestie de gusturi. Insa asta mi-a placut. De ce? Pentru ca e cu vampiri. Nu, nu e proaspatul Twilight, care este dupa parerea mea o telenovela comprimata, cu adolescenti, dragoste interzisa si efecte speciale frumoase. Nici unul din seria cu Dracula, copiii, nepotii si alte rude de diverse grade ale acestuia. Nope, nici ultimul Underworld (nici nu l-am vazut, insa cei care au facut-o au spus ca e ca majoritatea filmelor care scot partea a treia, adica nasol; si fara Kate...). Nu este nici macar american, ci suedez (norvegian??? trebuie sa ma uit... cred ca suedez, totusi). Nici efecte speciale hollywoodiene nu prea are, mai deloc. Nici macar nou nu e, a aparut cam la inceputul anului trecut. (E suedez, m-am uitat intre timp). Fara a va dezvalui nimic altceva decat titlul, Let the Right One In, va pot spune ca, dupa umila si neavizata mea parere, e un film care iese in evidenta printre tonele de filme cu/despre vampiri. Of course, gasiti detalii pe IMDB, inclusiv despre premii si nominalizari, daca va intereseaza si aspectul asta. Eu as spune sa il vedeti pur si simplu.

Niciun comentariu: