vineri, 27 martie 2009

Ce si cum

Haos si confuzie, dar ma asteptam la asta. Dupa ce am cedat si am ascultat sugestiile altor amici, la randul lor cu sau fara blog, acum primesc comentarii (apropos, daca tot veni vorba... puteti lasa commenturi pe blog, ca de aia exista optiunea aia acolo. Cred ca daca as dezactiva commenturile, sau le-as modera, s-ar schimba situatia, psihologie inversa and stuff, ma rog, poveste veche) despre preferintele mele in materie de muzica si filme.
Pai fiind blog personal, mi se pare normal sa pun muzica ce-mi place, nu sa fac dedicatii, si sa vorbesc de filmele vizionate si sa pot spune daca si de ce mi-au placut sau nu. Evident ca vom avea in unele cazuri, mai numeroase sau nu, opinii diferite. Si? Care e problema? Nu va place clipul, sariti peste el. Nu sunteti de acord cu ceva, spuneti frumos de ce. De acum inainte refuz sa mai vorbesc despre blog in afara blogosferei. Discutiile telefonice, pe mess ori face to face au alt rol. Si in plus, ca si in viata, niciodata nu poti multumi pe toata lumea. Inainte era problema ca, desi il numesc blog personal, ma limitam la a diseca evenimente de natura generala si nu lasam populatia sa ma cunoasca la un nivel mai intim, sa zic asa. Acum, dupa doar cateva postari cu adevarat personale, iar nu e bine, ca nu va e pe plac ce aflati. Concluzia este clara, cel putin pentru mine, si voi continua sa postez in ritmul meu, cu bune si cu rele. Un prieten ma intreba recent care este de fapt targetul blogului. Sincer i-am raspuns - s-a si mirat, oare de ce? - ca nu am niciun target. Scriu ca asa imi vine, din diverse motive, insa in momentele cand scriu nu ma gandesc reactiile potentialilor cititori. Daca ar fi asa, pai as face ziar online, sau blog specializat pe o tema anume. Neavand aceasta intentie, voi continua sa postez despre orice ma inspira, ma mira, ma revolta, ma surprinde sau, in general, imi creeaza o anume stare sau despre ce am si eu o opinie, acolo. Voi scrie in continuare despre politica, invatamant, muzica, stiinta, filme, societate si asa mai departe. Blogul a fost eclectic in continut si va ramane tot asa in continuare. Sper ca acum am lamurit ce si cum.

Niciun comentariu: