miercuri, 4 martie 2009

Treaba e pe bune

M-a iritat tampenia cu biserica vs. pasapoarte biometrice, dar treaba a luat amploare! O comisie senatoriala a avut drept scop verificarea si pe fata, si pe dos, a noilor pasapoarte, si in final le-a aprobat spre productie, dupa ce s-au convins ca pe ele nu apare nicaieri cifra 666! Bai fratilor, unde am ajuns? Pentru ce dau contribuabilii bani? Vreau numar personalizat la masina, neaparat cu 666. Imi schimb numarul de telefon, cu minim un 666 in continut. Vreau salariu de 666. Euro, daca se poate, nu RON:).
Si mai sunt si cretinii ce se considera datori, probabil in urma unor sfaturi date de vocile din capul lor, sa ridice alte probleme de gen. I-auzi intrebare luata de pe net: "Ati incercat sa cititi invers cuvantul card? Iese drac... Asta o fi vreun semn?" Evident este un semn! Un semn ca ai nevoie in mod clar de ajutor de specialitate...

3 comentarii:

Adrian spunea...

ce tare card e drac pe invers :-)))))
hai, ca asta mi-a placut.

Anonim spunea...

Măcar cu măsurile astea s-au liniştit oamenii?

fallen spunea...

@adi
Si mie mi-a placut, dar cand am vazut ca intrebarea e serioasa, nu doar un banc sau o constatare aiurea...
@dama
Nu stiu, cred ca da. Oricum, daca au nevoie de pasaport, sunt sigur ca si-l vor face asa necurat cum e.