miercuri, 4 martie 2009

Unde as merge

As merge la Skywalk, o chestie supertare. E o pasarela in forma de U, cu bratele fixate pe marginea Marelui Canion, iar cu corpul suspendat deasupra acestuia. Podeaua fiind din sticla, practic vezi Canionul (si) dedesubtul tau. Muuuult dedesubt. 1200 de metri dedesubt! Senzatia banuiesc ca este deosebita, ba chiar unica as spune. Asadar, am scris si aceasta destinatie in agenda al carei titlu este "Locuri unde as vrea sa merg, dar nu voi ajunge, si lucruri pe care le-as vrea, dar nu le voi avea". Agenda are tendinta sa fie tot mai plina, insa pana nu e necesar sa incep volumul II, mai am sperante.
In alta ordine de idei, mai mult de dragul bancului, ieri am reusit sa obtin lumina din apa. Adica am spalat geamurile:)))
Hai ca mai vorbim...

3 comentarii:

Adrian spunea...

am primit si eu pe mail intr-o zi un slideshow cu Skywalk-ul si am zis... wow, aia da plimbare!

sincer, nu e chiar asa de intangibila ideea. bine, din punct de vedere al lipsei momentane de bani... da. din punct de vedere al cator lucruri neprevazute si bune se intampla zilnic... nu m-as grabi sa zic ca e doar un vis de neatins.
zic eu ca nu se stie niciodata.

Anonim spunea...

Exact, fii optimist, nu se ştie niciodată. :)
Cât despre geamuri, bravo! :P

fallen spunea...

Ok, m-ati convins, ramane in standby...