joi, 12 martie 2009

M-am razgandit

Initial nu voiam sa scriu nimic azi, voiam sa am maine forte proaspete si idei stralucite, caci, ati ghicit, va fi din nou vineri 13. Dar m-am razgandit din doua motive.
Primul ar fi ca speram ca presupusa nominalizare a Elenei B. pentru parlamentul european sa ramana la nivel de gluma buna si sa declanseze in cel mai bun caz o reactie de genul "hai, mai...", cuvinte urmate de un zambet larg si schimbarea subiectului. Dar nu, evenimentul a luat amploare. Nu a declansat chiar o isterie nationala, dar e pe-aproape. Deh, asa e cu oamenii cu succesuri, trebuie promovati.
Al doilea motiv este ca, in timp ce cautam un model pentru o scrisoare de intentie, am gasit urmatoarea chestie (urmeaza un copy/paste):

Scrisoare de intentie pe timp de criza economica

Va contactez în legatura cu posibilitatea angajarii in cadrul firmei dvs. Recent
am observat cu interes anuntul dvs. care m-a determinat sa cred ca pot raspunde cu succes solicitarilor postului oferit.
Iar acum ca am facut o introducere ca la carte hai sa vorbim la concret si sa nu
iti pierd timpul.
Destul cu vorbele de duh si ipocrizia.Eu vreau un loc de munca iar tu daca citesti acest cv ai nevoie de oameni. Asa ca hai sa o dam pe fata.
Is om serios care nu am schimbat prea multe joburi. Nu sunt curlimbist (stiu ca asta nu ii un atu dar trebuia sa il mentionez). Ma adaptez din mers (doar in cazul in care interesele mele coincid cu cele ale patronului)Nu suport ipocrizia si statul peste program doar ca sa vada seful ca vezi doamne is la lucru cand toata lumea e acasa si io de fapt ma dau pe mess.
Prefer sa am viata personala, chiar daca de multe ori ar da mai bine pentru sef ca
singura preocupare din viata mea sa fie firma lui.
Stau oricand peste program fara a ma astepta sa fiu platit ore suplimentare daca e ceva
deadline strans sau daca e chiar musai, dar nu asa, de dragul socializarii (daca vrei
sa socializezi iesi la o bere; asta daca mai ai forta si cheful necesare dupa 12 ore de job).
Chiar daca nu arat, ma deranjeaza sa vad cum ceea ce fac devine cateodata, brusc si pe neastepate, meritul sefului meu. Dupa cum ma deranjeaza si daca seful meu uita de unde a plecat, adica dintr-o pozitie similara cu a mea. Dar, repet, sufar in tacere si nu vociferez (asta e un atu, clar).
Ar mai fi multe de adaugat ca sa fie un cv complet, dar cum am zis, hai sa nu pierdem
timpul tuturor celor implicati in acest proces si sa ne rezumam la atat!
In speranta unei bune colaborari, noroc! (ca sanatosi o fost si aia de pe Titanic!)

Am incheiat citatul. Nu stiu cine a scris scrisoarea, dupa cum nu stiu daca ma pot folosi de ea drept model, bineinteles, dupa adaugirile pe care le-as face din proprie experienta. Insa, sincer, daca as primi o astfel de scrisoare aflandu-ma in postura de angajator, as fi curios, macar pe plan personal, sa ma intalnesc cu persoana in cauza. Ok, mai bine nu continui, ca ideile de-abia acum incep sa imi vina:)
Ne vedem maine (vineri 13, muahaha!!!! - subliniere speciala pentru superstitiosi si fani ai lui Jason. Voorhees, cum care Jason?)

Niciun comentariu: