sâmbătă, 21 martie 2009

Incercare



Deoarece am primit pe parcursul timpului mai multe "reclamatii" si sugestii de inserare in postarile mele si de imagini, filmulete ori muzica, sugestiile fiind primite de la mai multe persoane, am zis sa incerc si asta, ca nu am nimic de pierdut. Pentru inceput, aceasta adevarata "telenovela" din natura, cu rasturnari spectaculoase de situatie. E adevarat ca tine cam multisor, opt minute jumate, dar merita sa aveti rabdare!
Daca, dupa vizionare, doriti mai multe detalii, doar cereti. Filmul acesta a determinat realizarea unui documentar care ofera explicatii suplimentare ale comportamentului animalelor din clip. Documentarul l-am vazut, so... Nu, documentarul nu are link. (eu unul nu l-am gasit). Vizionare placuta!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Era şi timpul. :)
Nu ştiu de ce zici mătăluţă că nu merg comentariile... :D

Cât despre filmuleţ. Loved it!

N-am crezut niciodată că instinctul ăsta de gloată poate fi regăsit şi-n regnul animal. Am uitat că, de fapt, de la ele provine insitnctul ăsta - sau aşa cred eu.

Nu-mi aduc aminte unde am găsit scriindu-se despre treaba asta. Ceva de genul că un singur om e suficient să înceapă ceva, iar restul procedeaza la fel din pur reflex, insinct, ce-o fi - bine, totul mult mai elaborat şi mai frumos spus decât am zis-o eu. Plus, ceea ce am scris acum din amintiri sunt sigură că nu reprezintă nimic nou pentru tine.

Naiba s-o ia de memorie! :(
Ori la Aristotel, ori la Durkheim. Sau Weber? Mai bine tac. Dacă-mi amintesc, te anunţ.

fallen spunea...

La momentul in care facusem postarea, optiunea de comentarii lipsea cu desavarsire...Ma bucur ca si-a revenit.
Cat despre instinct, da, asa e insa filmarea este unica printre miile de alte clipuri de gen datorita mai multor conjuncturi care au dus la ceea ce se vede: bivolul care duce turma exact sub nasul leilor este tanar si fara experienta; leii, de asemenea, sunt neexperimentati, altfel nu ar fi avut atatea probleme cu un biet pui; aparitia crocodilului este un alt element surpriza, si tot asa...