duminică, 16 noiembrie 2008

Care este diferenta?

Se ia urmatorul post (exemplul este citat din memorie, dar isi pastreaza esenta): "Este ora 18, deja este intuneric. Am impresia ca ziua s-a terminat, insa mai am atatea lucruri de facut... Am fost azi la serviciu, a fost ok, m-am distrat cu colegii si nu m-am certat cu seful. Mai trebuie sa ajung la o intalnire unde am fost invitat si pe care nu pot si nu vreau sa o refuz..." Si se continua asa, cu descrierea unei zile care poate fi ziua oricaruia dintre noi, descriere adaptata personajului. Nimic deosebit. Daca postul are 3 vizionari si 0 commenturi, este al meu. Daca are sute de vizionari si minim 45 de commenturi, este al unei vedete (cu ghilimele sau fara, cum vreti voi). Asta este diferenta. Nu sunt vedeta, asadar. O fi bine? O fi rau? Don't know, don't care.

Niciun comentariu: