duminică, 9 noiembrie 2008

Nemultumiri

Vrei sa te angajezi. Indeplinesti cerintele legate de varsta, domiciliu, studii si permis de conducere, aptitudini PC si limbi straine etc. Esti angajat. Salariul iti convine (plecand de la principiul decat nimic, mai bine putin, plus ca, cine stie, poate vine si vreo marire...). Si aici incepe adevarata provocare. Colegi ciudati, sefi...despre ei, numai de bine:)))..., ma rog, afara-i vopsit gardu', inauntru-i leopardu'. Sa fie clar: exista si exceptii; nu peste tot e valabila sintagma "nu-ti convine, poti pleca". Dupa cum e clar ca nicaieri nu este perfect. Trebuie insa sa va analizati si sa va dati seama ce si cat sunteti dispusi sa inghititi - daca e cazul - pentru salariu, sau daca preferati un colectiv ok chiar daca banii sunt ceva mai putini, sau daca...completati voi restul variantelor.
Ce vreau sa spun de fapt, ca am fost cam incoerent pana acum: eu nu am intalnit un angajat pe deplin multumit. Nici macar cei care au salarii decente, ca acestia in schimb stau ore suplimentare, au delegatii sau teren sau mai stiu eu ce, iar sotii/sotiile lor nu prea sunt de acord cu asta. Nici cei care fac ceea ce le place, insa nu sunt satisfacuti financiar. Nici cei care lucreaza exact ce si-au dorit, pe banii pe care si i-au dorit, care insa vor tot mai mult...Nici "patronii" pe care poate ca ii vezi in cel de-al treilea BMW luat cu banii jos, insa se streseaza non-stop gandindu-se la pasul urmator, chiar daca acest pas este reprezentat de a patra masina.
Nici macar eu nu sunt multumit.

2 comentarii:

Adrian spunea...

nu vreau sa intru nespus de mult in detalii, dar asa, citindu-ti postarea... am deja in minte trei persoane pe deplin multumite cu job-ul pe care il au.
ok, e criza, situatia nu e tocmai roz. dar si cand aveam somaj de vreo 3%-4% lumea striga ca din gura de sarpe de cat e de greu pe piata muncii. hai sa fim seriosi. locuri au fost destule, dar intotdeauna pretentiile sunt nerealist de mari. ma rog, mai sunt si exceptii.
si pe masura ce stau sa ma gandesc imi mai apare cate o persoana in minte, uite chiar doua. am ajuns la 5 in cele 4 minute de cand sunt aici. si chiar sunt multumite. ca e loc de mai bine la vreun capitol gen conditii, salariu sau colectiv... indiscutabil. dar asa, poti sa ceri si luna de pe cer si sa fii nemultumit ca nu o primesti.

fallen spunea...

Yeah, exact ceea ce voiam sa subliniez: sunt multumite, dar gasesc cate un fleac pe care, daca ar putea, l-ar imbunatati. Fie si luna de pe cer, in ultima instanta.