vineri, 21 noiembrie 2008

Una buna, una rea.

Cea buna: Generation Kill, serialul de pe HBO, pentru motive care, daca va uitati, nu are rost sa vi le spun, iar daca nu va uitati, nu are rost sa vi le spun. Faptul ca ati jucat CoD pe hardest nu inseamna ca sunteti soldati.
Cea rea: peretii a dracului de subtiri care imi permit sa aud dimineata la 6 copilul mic al vecinilor cum plange, si la 5 dupamasa pe vecinul de deasupra care isi repara/renoveaza/reconstruieste apartamentul, operatie ce implica diferite power tools care este obligatoriu sa fie zgomotoase. Toate.
Hai sa fie trei, una amuzanta (pentru mine). Asadar, m-au amuzat intotdeauna prietenii si cunostintele care au fost in vacante, excursii si concedii prin diverse locatii mai mult sau mai putin exotice si imi arata cu mandrie poze facute cu mobilu'. E putin paradoxal, ma duc in Thailanda, Franta sau Egipt unde fac mandru poze cu camera de 3 megapixeli a telefonului. Hai, 5 megapixeli. Am cheltuit toate economiile facute intr-un an pentru iesirea asta, dar nu mi-am permis un aparat foto decent. Snobism? Proasta gestionare a veniturilor? Ambele, niciuna? Nu stiu. Oricum, ma amuz in continuare.

5 comentarii:

Asibaris spunea...

Nu cred că-i asta. De exemplu, de fiecare dată când plec în vacanţă fie nu iau aparatul cu mine, fie îl iau, dar uit să-l iau după mine cand plec de la hotel/pensiune/etc. :D

fallen spunea...

Da, se poate, la asta nu m-am gandit. Insa cei de care vorbesc stiu sigur ca nu au aparate foto. Uituco:)))

Asibaris spunea...

Păi, vezi tu, eu nu am prea ieşit în lume decât în ultimii doi ani şi stând mereu cu gura căscată, cine mai are timp de făcut şi poze? :">

fallen spunea...

Adevarat din nou, si eu asa am patit de cateva ori, apoi am invatat lectia. Prima etapa e cascatul gurii, apoi, daca e cazul, fotografiatul a ceea ce as vrea sa revad sau sa arat. De aia am multe poze, dar nu apar in ele aproape deloc:D

Asibaris spunea...

Corect! :))
Ne vedem oricum zilnic în oglindă, nu văd de ce ne-ar putea interesa să apărem şi noi în poze. :D