duminică, 9 noiembrie 2008

Obamania

Nu contest importanta alegerilor americane, nici premiera unui presedinte de culoare, nici mediatizarea rezultatelor. Insa ceea ce a urmat incepe sa fie exagerat. Am impresia ca exista un tabloid dedicat exclusiv lui Obama, familiei sale si tuturor lucrurilor legate de acestea; de la copii botezati dupa numele lui - nu doar la noi in tara! - la cursa pentru viitorul pet prezidential, totul cu lux de amanunte... Am prieteni care au chefuit bine cu ocazia anuntarii rezultatului alegerilor din SUA, insa care nu vor merge la vot aici. Asta nu mi se pare normal, mai ales ca niciunul dintre ei nu si-a anuntat intentia de a emigra in SUA, acum sau mai tarziu...

Un comentariu:

Asibaris spunea...

SUA este un popor care nu s-a schimbat niciodată şi nici nu cred că va reuşi s-o facă.
Ce-i drept, între Obama şi McCain l-aşi fi ales pe primul, fără dar şi poate. Dar americanii cam exagerează cu ideea asta de "Preşedinte negru la Casa Albă"... Ştirea asta mi se pare irelevantă. Până acum am zis nonsensuri, dar ce am vrut să subliniez este faptul că mai mult imaginea i-a câştigat postul de preşedinte lui Obama. Părerea mea..