miercuri, 26 noiembrie 2008

Nu stiu ce sa zic

Am fost intotdeauna oarecum neutru cand era vorba despre cum copiii din ziua de azi sunt influentati - in special negativ - de TV, muzica si jocurile la care au acces. Exemple ar fi si pro si contra, precum si solutii pentru evitarea eventualelor pericole (cu sau fara ghilimele, nu sunt hotarat). Insa m-am mirat cand am vazut la TV un pusti de vreo cinci ani, care era prezent la zilele Disney, sau cum le-o fi zis, din Bucuresti. Totul OK, Mickey si gasca erau acolo, jucarii, veselie etc. Reporterul il intreaba pe pustiul in cauza "Si ce faci tu aici?", iar raspunsul vine insotit de un zambet de fericire pana la urechi: "Zoc zoculi cu impuscatuli". Mda... in momentul ala era cam greu sa-mi folosesc argumentele utilizate in alte discutii pe tema.
Pe de alta parte, nu inseamna ca va deveni vreun serial killer sau, daca va asculta Tokio Hotel, isi va taia venele, sau, in cazul lui Manson, isi va omori colegii de liceu. Sau va asculta manele, ceea ce nu inseamna ca va avea Dacie tunata si va fi plin (?!) de bani. Etc.
Insa m-am intrebat ce as fi facut daca pustiul ar fi fost al meu. Pai habar nu am, pana nu voi fi in situatie nu are rost sa zic acum vreo chestie care peste cinci ani, sa zicem, mi se va parea aberanta.
Am reusit sa va mai plictisesc un minut...

Niciun comentariu: