duminică, 23 noiembrie 2008

Experiment

O fraza auzita intamplator la TV mi-a dat ideea sa fac urmatorul experiment: sa numar toate persoanele pe care le cunosc, asta insemnand de la parinti pana la colegii de gradinita pe care ii mai tin minte, inclusiv cunostinte cu care nu mai tin legatura - din cauza distantei, de obicei - decat cu diverse ocazii gen sarbatori, si inclusiv vanzatoarele de la magazinele din apropiere, ma rog, orice persoana cu care cel putin ne salutam reciproc. Whoooaaaa! Ia incercati si voi daca aveti timp si rabdare, rezultatul s-ar putea sa va surprinda!

5 comentarii:

Asibaris spunea...

Sincer, nu văd de ce aş vrea să fac una ca asta.

fallen spunea...

Explicatie: nici mie nu mi-a trecut prin cap asa ceva pana nu am auzit expresia "inchipuiti-va ca toate persoanele pe care le cunoasteti...". Si nu am fost impresionat de exemplu, apoi m-am gandit ca de fapt nu stiu cate persoane cunosc, si m-am apucat de socotit.

Asibaris spunea...

:)) Again, nu văd de ce m-ar interesa numărul personelor cunoscute.

fallen spunea...

hmmm...loosing time in a new, unexplored and totally unconstructive way. E mai bine?:D

Asibaris spunea...

That's the kind of answer I was expecting. :))